 - Обкладинка
 
  
		
			
	
		
                   | 
                  
                    
		  
                    
	
		
		
			
	
		
		
			 Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.  Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.  Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
  
		
			
	
		
		
			
	
		
	
		
		
			
	
	
		
   
  
    
      | Array: 20. | 
      Array: 11 - 20. | 
      Array: 1 - 10 | 11 - 20 
       | 
     
   
   
  
  
     
      
        | 4-21  | 
            | 
           | 
         
            Що спільне між фігурами, обведеними червоною лінією? А синьою? Чому деякі фігури є обведені одночасно і синьою, і червоною лініями? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-23  | 
            | 
           | 
         
            Мюнхаузен отримав завдання розвідати розміщення військ у ворожому таборі. Якщо він летить у ворожий табір на ядрі від гармати, а назад повертається пішки, то витрачає на дорогу 1 год. 10 хв. Якщо ж він летить у ворожий табір на ядрі, потім перестрибує на ядро ворога, яке рухається з тією ж швидкістю,  і летить на ньому назад, то це забирає у нього 20 хв. Скільки часу витратив би Мюнхаузен на дорогу туди і назад, якби в обидва боки пішов пішки? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-26  | 
            | 
           | 
         
            Розстав між цифрами знаки арифметичних дій і дужки, щоб виконувались рівності: а ) 5 5 5 5 = 3;         б)  5 5 5 5 = 4;     в) 5 5 5 5  = 6;     г) 5 5 5 5 = 20;  д)  5 5 5 5 = 30;     е) 5 5 5 5  = 45;     є) 5 5 5 5 = 16;     ж) 5 5 5 5  = 10. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-27  | 
            | 
         *  | 
         
            У числі 526450193 закресли чотири цифри так, щоб число, яке залишиться, було а) найменшим з можливих;   б) найбільшим з можливих. Змінювати порядок цифр у числі, яке залишилось, не можна. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-28  | 
            | 
           | 
         
            Попелюшка збиралась на бал. Їй у всьому допомагала Добра Фея. Але вона була дуже старенька і багато чого забувала. Ось і цього разу Фея принесла з собою 3 пакунки з шалями до бальної сукні. На них було написано: «непорожній пакунок», «золота шаль», «срібна шаль». На жаль, де яка шаль Фея зовсім забула. Пам’ятала тільки, що всі назви переплутані. Але як тільки відкриєш один пакунок, -  усі решта зникають. У якому пакунку знаходиться шаль до золотої сукні? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-29  | 
            | 
           | 
         
            На  день народження до Цукерки прийшло 6 друзів: Тістечко прийшло одразу за Ватрушкою, але перед Пампушком. Кекс прийшов за хвильку перед Шоколадкою і одразу за Булочкою. Хто прийшов передостаннім, якщо Пампушок прийшов на 2 хвилини раніше, ніж Булочка? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-32  | 
            | 
         *  | 
         
            У однієї пані не було водійських прав, вона не зупинилась на залізничному переїзді, хоча шлагбаум був опущений, не звернула жодної уваги на знак «Проїзд закритий», рухалась вперед і зупинилась лише біля свого будинку. Все це трапилось на очах у інспектора ДАІ, який навіть не вважав за потрібне зупинити цю пані. Чому? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-33  | 
            | 
           | 
         
            У лисячій школі вчаться лисенята: хлопчики та дівчатка. Всього у школі 16 дівчаток. Дев’ятеро з них відвідують гурток норобудування. Усього в гуртку 20 лисенят. Скільки лисенят вчиться у школі, якщо всі хлопчики відвідують цей гурток? 
 
  
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-34  | 
            | 
           | 
         
            Однієї доби Мюнхгаузен думав протягом усього дня, решту часу – спав. Він порахував, що думання тривало у 5 разів довше, ніж сон. Скільки часу Мюнхаузен думав?
 
  
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 4-35  | 
            | 
           | 
         
            Мишеня Мицик оселилось у квартирі пані Магди. Жінка панічно боялася мишей і вирішила вигнати непроханого гостя. Щоб виманити Мицика з нірки, господиня приготувала три коробочки, в які розклала: шматочок сала з перцем, шматочок сиру з гірчицею, шматочок грінки з майонезом. Власниця квартири знала, що Мицик уміє читати,тому на коробочках написала: «сир», «сало», «грінка або сало». Від перцю Мицик чхає, від гірчиці у нього болить животик. Яку коробочку мишеняті слід відкрити, щоб поласувати, якщо господиня всі написи навмисно переплутала? 
 
  
          
  
           | 
       
     
     
  
  
   
  
    
      | : 20. | 
      : 11 - 20. | 
      : 1 - 10 | 11 - 20 
       | 
     
   
   
  
	 
	
	
	
		
			
	
		
                    
 
  
                   |