 - Обкладинка
 
  
		
			
	
		
                   | 
                  
                    
		  
                    
	
		
		
			
	
		
		
			 Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.  Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.  Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
  
		
			
	
		
		
			
	
		
	
		
		
			
	
	
		
   
  
    
      | Array: 18. | 
      Array: 1 - 10. | 
      Array: 1 - 10 | 11 - 18 
       | 
     
   
   
  
  
     
      
        | 2-01  | 
            | 
           | 
         
              
Розглянь малюнки. Кружечки відповідних кольорів показують, до якої з двох груп належать птахи. Дай назву кожній групі. Замалюй кружечки відповідним кольором. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-02  | 
            | 
           | 
         
            У кожному ряду викресли одну зайву фігуру.  
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-03  | 
            | 
           | 
         
            Скажи, яку з пронумерованих фігур слід поставити замість знака питання. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-05  | 
            | 
           | 
         
            Кілька слів-підказок допоможуть тобі відгадати слово, яке задумав агент Піґулка.
  Наприклад: Верблюди, пустелі, піраміди, материк – Африка. Квітка, пиріжки, зернятка, поле – мак. Нірка, сир, кіт, гризун – мишка.
 
  
1) Скло, очі, оптика, зір.
 
2)Вода, небо, хмари, парасоля.
 
3)Річка, луска, вудочка, ікра.  
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-08  | 
            | 
           | 
         
            Переклади один сірник так, щоб рівність стала правильною.  
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-10  | 
            | 
           | 
         
            У першiй, другiй, третiй квартирах живуть три коти: чорний, бiлий та рудий. У  першiй та другiй квартирах живе не чорний кіт. Бiлий живе не в першiй квартирi.  Який номер квартири кожного кота? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-12  | 
            | 
           | 
         
            Інопланетяни повідомили жителям Землі, що в їхній зоряній системі є три планети – Жовта, Біла та Синя, і вони живуть на другій планеті від зірки. Та раптом зв’язок зіпсувався, і земляни прийняли ще два повідомлення, які виявились хибними. Ось ці повідомлення:
 
1) Жовта – не третя планета;
 
2) Біла – друга планета від зірки.
 
Як називається планета, з якої надійшло повідомлення? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-13  | 
            | 
           | 
         
            Розглянь малюнки. Кружечки відповідних кольорів показують, до якої з двох груп належать тварини. Дай назву кожній групі. Замалюй кружечки відповідним кольором. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-14  | 
            | 
           | 
         
            Із кольорових фігур склали малюнки. Під кожним малюнком – відповідний код, що описує цей малюнок. Постав коди під іншими малюнками. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 2-15  | 
            | 
           | 
         
            Які числа треба поставити у порожніх клітинках? 
          
  
           | 
       
     
     
  
  
   
  
   
  
	 
	
	
	
		
			
	
		
                    
 
  
                   |