|   | Вступ | 3 | 
  | I. | СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ | 4 | 
  | II. | ЛОГІКА МАЛЮНКІВ | 10 | 
  |   | Узагальнення –10. Класифікація – 11. Порівняння та аналіз – 16. Що зайве? –  17. Закономірності – 20. Аналогії – 26. Схематичне мислення – 29. |   | 
  | III. | МОВА ТА МИСЛЕННЯ | 37 | 
  |   | Антоніми – 37. Виділення суттєвого – 37. Узагальнення – 39. Що зайве? – 42.  Класифікація – 46. Точність формулювань – 50. Аналогії – 52. Прислів’я та  приказки – 54. Чому так кажуть? – 56. Народні прикмети – 58. |   | 
  | IV. | ЕВРИСТИЧНЕ МИСЛЕННЯ | 59 | 
  |   | Читання шифрограм – 59. Задачі на розкодовування – 62. Інтелектуальний  тренінг – 64. Анаграми – 71. Метаграми – 75. Монограми – 76. Кросворди Планети  Міркувань – 78. Чайнворди – 82. Чим подібні сон, стіл і цукерка? – 83.  Асоціативні загадки – 84. Загадки з підказками – 85. Ребуси – 88. Буквено-  числові ребуси – 88. Буквені ребуси – 89. Ребуси в малюнках – 89. Евристичні  задачi – 92. Дивовижна арифметика – 96. В гостях у народу майя – 103.  «Сірникові» задачі – 104. Жартівливі задачі – 107. |   | 
  | V. | МИСЛЕННЯ В МАТЕМАТИЦІ | 115 | 
  |   | Геометричне мислення – 115. Проміжки та інтервали – 118. Метод підбору –  120. Арифметичні задачі – 122. Пропорції – 123. Числові задачі. Властивості  чисел – 123. Числові закономірності. Принцип аналогій – 127. Комбінаторика –  129. Логіка – 131. Найпростіші доведення – 140. Задачі на планування дій –  140. |   | 
  | VI. | ПРОСТОРОВА УЯВА | 143 | 
  | VII. | КОРЕКЦІЯ УВАГИ | 155 | 
  | VIII. | ДОДАТОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ | 161 | 
  |   | Про посібник та авторську програму навчального курсу з логіки та  нестандартного мислення – 161. Як працювати з посібником? Методичні поради –  162. Методичні вказівки до розділів, тем – 163. |