| 
                    
		  
                    
	
		
		
			
	
		
		
			 Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.  Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.  Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
  
		
			
	
		
		
			
	
		
	
		
		
			
	
	
		
   
  
   
  
  
     
      
        | 3-21  | 
            | 
           | 
         
            Як тільки на землю впаде перша сніжинка, а калюжа перетвориться на ковзанку, пані Метелиця та її доньки: Віхола, Хуга й Заметіль – беруться за роботу. Одна донька вибиває подушки. Коли з подушок летить пір’я, на землі йде сніг. Друга дочка дмухає холодом і температура повітря знижується. Третя дочка морозить воду, щоб покрити кригою річки та озера. Кожна дочка має лише один обов’язок. Цікаво, хто яку роботу виконує, якщо:  1)    Віхола, Хуга та «вибивачка подушок» вчора гралися в сніжки; 2)    Дочка, що морозить воду, молодша за Хугу. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 3-22  | 
            | 
           | 
         
            Вінні-Пух, Паць, Віслючок та Кролик пішли якось у ліс за ягодами. На кожному з них були штанці різного кольору: червоні, жовті, сині та зелені. Віслючок ніколи не одягає жовтих штанів, а Кролик – червоних.  Вінні-Пух і той, хто в зелених штанцях, уже давно смакують солодку малину. Кролик показує зібрані чорниці тому, хто у жовтих штанцях. Той, хто у зелених штанцях, гукає Віслюка і Кролика, щоб показати їм гарний малинник. Хто в які штанці одягнутий? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 3-23  | 
            | 
           | 
         ЧИСЛОВІ ГОЛОВОЛОМКИ
             Напиши замість знаків питання правильні відповіді. 
          
  
           | 
       
     
     
  
  
   
  
   
  
	 
	
	
	
		
			
	
		
                    
 
  
                   |