Планета Міркувань
Українською
English
По-русски


Обкладинка

Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.
Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.
Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.


Array: 25. Array: 11 - 20. Array: 1 - 10 | 11 - 20 | 21 - 25 

1-11 Array

Знайди спільну ознаку у тварин кожної групи. (Підказка: полічи їхні кінцівки)

 

 

Тепер скажи:


1. Скільки лапок має комаха?

2. Скільки лапок має птах?



1-12 Array

 Визнач, у якому порядку відбувались події, зображені на малюнках. Відповідно постав номери 1, 2, 3 біля кожного малюнка. Розкажи, як розвивались події.



1-13 Array

Олесь, Тимко та Івась зліпили сніговиків. Сніговики Олеся і Тимка – з мітлами, а Івася і Тимка – з відрами. Напиши, де чий сніговик.



1-14 Array

Мартуся та Софійка мають прізвища Солодка і Квасна. Яке прізвище у кожної дівчинки, якщо відомо, що Квасна на рік старша від Мартусі.



1-15 Array

Запиши приклади на віднімання, що пояснюють малюнки.



1-16 Array

Встав у кожний квадрат пропущене число так, щоб приклад був розв’язаний правильно.



1-17 Array

Встав у кожний кружечок «+» або «-» так, щоб приклад був розв’язаний правильно.



1-18 Array

Терези в рівновазі. Що важче: шишка чи жолудь?



1-19 Array

«Зважуємо» числа. Яке з трьох чисел слід поставити на шальку замість знака запитання, щоб терези показували правильно?



1-20 Array

Яка наступна фігура? Намалюй її після знака запитання.




: 25. : 11 - 20. : 1 - 10 | 11 - 20 | 21 - 25 






На головну  |  Новини  |  Підписка на новини  |  Про автора  |  Де придбати  |  Карта сайту  |  Підтримка

Всі права застережено.

© "Планета Міркувань"

2002-2008.