Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика. Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою, як на уроках, так і вдома.
1-11 |
|
|
Знайди спільну ознаку у тварин кожної групи. (Підказка: полічи їхні кінцівки)
Тепер скажи:
1. Скільки лапок має комаха?
2. Скільки лапок має птах?
|
1-12 |
|
|
Визнач, у якому порядку відбувались події, зображені на малюнках. Відповідно постав номери 1, 2, 3 біля кожного малюнка. Розкажи, як розвивались події.
|
1-13 |
|
|
Олесь, Тимко та Івась зліпили сніговиків. Сніговики Олеся і Тимка – з мітлами, а Івася і Тимка – з відрами. Напиши, де чий сніговик.
|
1-14 |
|
|
Мартуся та Софійка мають прізвища Солодка і Квасна. Яке прізвище у кожної дівчинки, якщо відомо, що Квасна на рік старша від Мартусі.
|
1-15 |
|
|
Запиши приклади на віднімання, що пояснюють малюнки.
|
1-16 |
|
|
Встав у кожний квадрат пропущене число так, щоб приклад був розв’язаний правильно.
|
1-17 |
|
|
Встав у кожний кружечок «+» або «-» так, щоб приклад був розв’язаний правильно.
|
1-18 |
|
|
Терези в рівновазі. Що важче: шишка чи жолудь?
|
1-19 |
|
|
«Зважуємо» числа. Яке з трьох чисел слід поставити на шальку замість знака запитання, щоб терези показували правильно?
|
1-20 |
|
|
Яка наступна фігура? Намалюй її після знака запитання.
|
|