З 1994 року я працюю у Ходорівській Зош №1, вчителем фізкультури - з 1997 року . У 2005 році мені було присвоєно І категорію вчителя початкових класів, а у 2010 році - І категорію як вчителю фізкультури.
На уроках стараюся використовувати нетрадиційні методи навчання. Дуже часто проводжу змагання, у яких використовую розгадування кросвордів та загадок на спортивну тематику. Після того, як я побувала на Всеукраїнському семінарі "Продуктивне мислення" почала використовувати при проведенні естафет сірникові задачі. Правда, замість сірників використовую гімнастичні палиці. Дітям дуже подобаються такі естафети. Вони містять у собі як завдання з фізкультури (залежно від теми , яку ми вивчаєм) так і логічне завдання. Поступово хочу ввести у практику ребуси та мовні завдання. Тим самим я впроваджую міжпредметні зв'язки на уроках фізкультури. Проблема, над якою я працювала, атестуючись як вчитель початкових класів, була "Урок фізкультури - це центр міжпредметних звя'зків у школі". Донедавна мені здавалося, що я вже вичерпала усю різноманітність матеріалу, яку могла використовувати на уроках, а тепер я знову маю велике поле для фантазії. Нещодавно я провела змагання "Веселі старти" серед учнів 3-іх класів, де використала сірникові завдання і по очах та висловлюваннях батьків зрозуміла, що вони в захваті від таких методів роботи.
У старшик класах також не зациклююсь на традиційних уроках: проводжу уроки-шейпінгу та аеробіки.
А зараз додам кілька фотографій зі змагань та робочого уроку.
|