Планета Міркувань
Українською
English
По-русски


Звіт.

У семінарі взяло участь 144 освітян.

Були присутні представники з різних областей України: м. Вінниця, Волинську обл. м. Луцьк, Закарпатська обл., м. Запоріжжя, столиця - м. Київ, Кіровоград, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Черкаси, Чернігів, а також освітяни з різних районів Львівської обл.: Борислав, Броди, Жидачів, Жовква, Новий Розділ, Перемишляни, Самбір, Сокаль, Старий Самбір, Червоноград.

Серед присутніх були: методисти відділу початкового навчання інститутів післядипломної педагогічної освіти; директори шкіл і заступники директорів з навчально-виховної роботи; голови міських, районних і шкільних методоб’єднань; вчителі початкових класів; шкільні психологи; студенти, зацікавлені у новітніх програмах роботи з дітьми; керівники видавництв «Інститут національного підручника» (м. Київ), «Світ» (м. Львів), «Мандрівець» (м. Тернопіль), «Весна» (м. Харків).


Враження від семінару


Море задоволення! Море захоплення! Море досвіду! Проводити такі семінари частіше!

 

Велика подяка організаторам семінару за цікавий, високоякісний, ПРОДУКТИВНИЙ, насичений захід, вдале поєднання науково-теоретичної і практичної частини семінару. Абсолютно унікальна і виправдана ідея, що всі учасники семінару мали змогу відвідувати усі майстер-класи і стати їх безпосередніми учасниками. Особливо хочеться подякувати адміністрації Українського Католицького Університету за прийом учасників семінару. Творчої наснаги Вам, дівчата, і дякую за запрошення і гостинність.


Дуже насичений по інформації семінар. Багато почерпнула для себе нового, свіжо глянула на все відоме.


Семінар зацікавив, «запалив» ідеями.


Креативно, логічно, доброзичливо! Дякую.


Цікаво! Нестандартно! Захоплююче! Корисно для вчителів початкових класів, які хочуть і працюють творчо та розвивають різні види мислення у дітей. Проведення таких заходів сприяє підвищенню інтелектуального рівня педагогів та вихованню мислячого покоління.


Дуже вразила гостинність, доброзичливість господарів семінару. Припало до душі науково-теоретичне обгрунтування проблеми, психологічно позитивний клімат спілкування. Окрема подяка за те, що дали можливість відчути себе дитиною й радіти отриманим винаходам.


Дуже приємно вразило місце проведення семінару. Гостинність та щирість їх господарів. Високе педагогічне та психологічне підґрунтя виступів. Динамічність та професіоналізм проведення майстер-класів. Організація можливості придбання методичного забезпечення викладання курсу продуктивного мислення. Дуже Вам вдячна! Ви молодці!


Дякую за чудові навчальні посібники.


Враження найкращі. Цікаву інформацію отримала з виступу Ольги Гісь про останні наукові дослідження, принципи роботи мозку та процес мислення, ознайомилась з новими технологіями навчання та прийомами розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку. Вчителі нашої гімназії будуть активно впроваджувати авторську програму «Курс з розвитку продуктивного мислення».


Дуже сподобалось. Надзвичайно корисно, цікаво. Є безмежне бажання відвідати літній тренінг.


Чудовий семінар! Бракує навіть слів, щоб висловити своє захоплення!


Велике «спасибі»! Вдячна долі, що саме я зі школи потрапила на цей семінар! Щиро заздрю вчителям і учням школи «Джерельця», що мають можливість проводити уроки розвитку мислення 2 рази на тиждень.

Шановна Ольго Михайлівно, низький уклін Вам за таку ідею і Вашу титанічну працю!!!


Організатори семінару доброзичливі, доступні, приємні, інтеліґентні люди.


Організатори підібрали багато цікавого матеріалу, дуже сподобалось. Запрошуйте ще.


Враження дуже позитивні. Дуже цікаво пройшла теоретична частина. А майстер-класи стимулювали до впровадження «уроків мислення» у своєму закладі.


Дізналася про цікаві і нові форми роботи для розвитку продуктивного мислення школярів.


Під час педагогічних майстер-класів з’явилося велике бажання спробувати з учнями розв’язувати аналогічні завдання.


Вражає приміщення проведення семінару, злагодженість керівників закладу, високий рівень знань викладачів, відношення їх до учасників семінару, смачна і недорога кухня, проведення практичних занять.


Прекрасно! Дуже сподобались майстер-класи. Побільше б таких семінарів.


Семінар пройшов на високому методичному рівні, змістовно, цікаво, науково обґрунтовано, підкріплено практичними завданнями. Я взяла для себе багато цікавої інформації, яку зможу використати у своїй роботі. Хотілось би більше практичних семінарів, які б проводились у школі (показ уроків). Дуже вдячна за гостинність.


Чудово організований і проведений на високому рівні семінар! Цікаво було би побачити такий семінар у рідному місті.


Подяку склала я сьогодні

за сяйво мудрості очей.

Духовність, мислення, освіта – надбання нашого життя

Хай розквітають і воліють

У душах наших й майбуттях.


Ви супер! Ви найкращі! Так тримати!


Дякую, що ви такі є. Такі семінари рухають українську школу вперед, яка на значно вищому рівні пробудить у дитини радість творчості і пізнання.


Щиро дякую за цікаву, змістовну інформацію. У свою школу везу багато нового.


Підтримуємо! Продовжуйте! Заохочуйте інших!


Семінар змістовний, цікавий, проведений на високому рівні. Програма семінару насичена, багато позитивних емоцій.


Радує те, що є вчителі, які вміють учитись ефективно, оновлюють свої знання швидко, здатні генерувати свої ідеї, несуть ці ідеї іншим.


Приємно вражена організаційною частиною семінару, тим, що матеріал викладено на високому науково-теоретичному рівні. Цікаві майстер-класи, проведені з використанням цікавих практичних завдань.


Я дуже рада, що взяла участь у цьому семінарі. Хоча я вчитель фізкультури, але і для себе знайшла багато цікавого. На своїх уроках буду використовувати сірникові задачі під час проведення естафет (замість сірників – гімнастичні палиці). Хотілось би, щоб було більше інформації про такі семінари та цей предмет був введений в програму початкової школи.


Семінар проведений, обдуманий, підготовлений на високому рівні з метою – все для дітей і для вчителя. На мою думку, втілення в процес навчання предмету «Мислення» не буде залежати тільки від власної ініціативи вчителя, оскільки директори чекають на вказівки «зверху».


Щиро вдячна за те, що ви поділилися з нами тим, що робите дуже майстерно!


Враження від семінару – чудові! Жити – мати проблеми, вміти їх вирішувати – рости інтелектуально! Дякуємо Вам, організаторам, за чудову нагоду поміркувати над тим, як вчити і навчати, а ще, найголовніше, допомогти дитині «відкривати» нові знання і просто жити.


Враження позитивні. Краще один раз побачити, ніж кілька разів почути. Велике спасибі організаторам.

Враження надзвичайно позитивні. Море позитивних емоцій.

Спасибі організаторам за змістовний, цікавий і професійний семінар, який надихає працювати за поданою темою. Обов’язково буду продовжувати працювати за посібниками О.Гісь.


Семінар проведено на високому рівні. Він дає можливість краще зрозуміти методику викладання продуктивного мислення в молодших класах. Ми мали змогу працювати в групах, відстоювати свою думку, відчути себе в ролі учня. Маю надію зустрітись у Літній школі.


Було дуже цікаво. Щира подяка авторам за проведення такого семінару. Бажаю і надалі продовжувати цю роботу, творити та ділитися досвідом роботи з колегами. Ваша діяльність дуже потрібна. Спасибі за все.


Особливо мені сподобалась практична частина, яка дає можливість краще зрозуміти методику викладання продуктивного мислення в початкових класах. Ми мали змогу бачити чудових викладачів, які ділились з нами своїм досвідом.


Семінар дав можливість поспілкуватись з дуже цікавими і розумними людьми.


Різні методи роботи буду застосовувати на уроках математики.


Враження такий семінар справив якнайкращі. Дуже приємна, мила обстановка, знаючі, компетентні вчителі, які проводили майстер-класи. Дуже б хотілося, щоб в нашій школі у варіативній частині був введений даний предмет.


Дякую за те, що Ви організували всеукраїнський науково-практичний семінар, ознайомили учасників з останніми науковими дослідженнями, ідеями.


Дуже подобається організація семінару, науковість та обґрунтуваність розвитку продуктивного мислення молодших школярів., майстерність та доброзичливість кожного з тренерів майстер-класів. Я шкодую, що в нашій школі немає такого предмета, але використовую завдання на інших предметах. Це також дає добрий результат.


Чудова організація роботи! Це приклад для роботи всіх творчих педагогів!


Організатори приклали багато зусиль, праці, емоційно, радісно зустрічають гостей. Я отримала багато нової інформації, вражень, зацікавили форми і види роботи.


Отримала нові знання та, що важливо, інформацію про те, куди можна звернутися за додатковою консультацією.

Цікаві завдання, ідеї, практикум. Прекрасний поштовх для запровадження і реалізації продуктивного мисленняв школах.


Чудова організація та проведення семінару. Дуже зацікавив предмет «Мислення», прагну впроваджувати його у навчальний процес на наступний рік (хоча у нас є «Логіка», але перевагу надам вашим посібникам і вашим напрацюванням).

Велике спасибі за за колосальний внесок і титанічну творчу працю, вкладену Вами. Чекаємо співпраці з Вами, нових ідей. Здоров’я, успіхів і творчих здобутків!

На практичній частині семінару я мислила!!! Дякую.


Супер!!! Нема слів. «Море вражень»! Таких семінарів побільше б у м. Львові. Є чого і чому повчитися.

Велике ДЯКУЮ за позитив, цікавість, цінність та приємно проведений час з ВАМИ!



Зауваження, ідеї, пропозиції


Усе Ок! Молодці! Бажано організувати 2-о, 3-и денний семінар, щоб більше дізнатися, обмінятись досвідом, «вжитися» у Вашу справу.


Організувати семінари в обласних центрах України.


Розрахувати з затримками часу.


Побачити безпосередню роботу з дітьми.


Хотілось би більше інформації в папці семінару.


Організувати введення даного матеріалу в програму початкової школи. Ми підтримаємо.


Проводити семінари в маленьких містах України, щоб надати можливість відвідувати такі семінари вчителям саме з таких міст.


Більше практичних занять.


Забезпечити зв’язок: «область-район-школа-вчителі». Дякуємо за те, що Ви є!


1) Можливо більше перемежовувати теорію з практикою.

2) Частіше організовувати такі семінари.

3) Працювати в дещо менших групах.

4) Намагатися залучати не лише вчителів, а й просто зацікавлених людей. Саме вони є потенційними продовжувачами внесення змін в українську освіту. Вчителі, на жаль, мають велике навантаження, за яким, іноді, не знаходять часу для творчості.


Дуже б хотілось, щоб на такому ж рівні проводились курси підвищення кваліфікації, а особливо з такою ж результативністю.


Єдине, якби на кожному семінарі давали сертифікати про проходження семінару.

Хоча б на канікулах відвідувати такі семінари.


Науково-теоретична частина змістовна, цікава, але дуже довга і перевантажена зайвою інформацією. Щодо організаційних моментів, то є побажання повідомляти в інформаційних документах, які надсилаються на місця, не лише час початку семінару, але й час його закінчення.


Хотілось би отримати більше роздрукованого матеріалу із презентації (дуже цікаві відомості ми почули).


Ідея введення уроків мислення у початкову школу як варіативну складову, але обдумати про оплату праці викладачів.

Виділяти час канікул у школах на такі семінари, тренінги, обговорення, обмін досвідом.

Відкрити електронний сайт «Мудрагелик» для ознайомлення з новітніми технологіями, звичайно, з оплатою (так, як створений шкільний музичний сайт – 30 грн. за 3 місяці – для використання матеріалу). Безкоштовно лише ознайомлення.



























На головну  |  Новини  |  Підписка на новини  |  Про автора  |  Де придбати  |  Карта сайту  |  Підтримка

Всі права застережено.

© "Планета Міркувань"

2002-2008.