Планета Міркувань

Результати анкетування після третього науково-практичного семінару

«Нові концепції навчання. Методика розвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку»

 (За посібниками Ольги Гісь «Планета Міркувань», 1-4 класи)

 

20 серпня 2010 р., школа «Джерельце», м. Львів

 

Взяли участь в анкетуванні: 54 учителя.


I. Серед них:


а) Уперше на семінарі з мислення – 47 учителів;

б) відвідали I або II Літню школу-семінар – 6 учителів;

в) відвідали I та II Літні школи-семінари – 1 учитель.

 

II. Дотичність до предмета мислення у школі:


а) Ведуть уроки мислення як окремий предмет – 21 учитель;

б) регулярно використовують завдання з пос. «Планета Міркувань» на інших уроках – 5 уч.;

в) час від часу використовують елементи уроків мислення на інших предметах – 16 уч.;

г) не були знайомі з посібниками «Планета Міркувань» – 6 уч.;

д) інше – 3 уч.



III. Щодо участі у наступному семінарі з викладання предмета мислення:

 

а) Хочуть відвідати наступний семінар: 34 учителя (63%);

б) не є необхідністю: 7 учителів (13%);

в) не визначилися: 13 учителів (24%).

 

 

IV. Питання, які учителі хотіли б обговорити наступний раз:

  1. Як писати конспект? Вимоги?

  2. Який роздатковий і наочний матеріал використовується на уроці?

  3. Розглянути тему «Геометричні фігури», «Пропорції» та «Доведення» – 4 класи.

  4. Розглянути перші уроки в перших класах.

  5. Різні системи заохочення для дітей.

  6. Психологічні аспекти сприйняття дітей.

  7. Як достукатися до учня, якому дуже важко дається навчання, в тому числі – розвиток мислення), адже він також присутній на розвитку мислення?

Відповідь на останнє запитання: «Через гру!! Гра – це чудовий засіб включення у роботу усіх дітей!»

 

V. Нові ідеї, побажання та пропозиції щодо форми проведення та змісту наступних семінарів:

  1. Працювати з меншою кількістю людей, особливо на практичній частині.

  2. Розповсюдити візитівки з контактними телефонами для придбання посібників.

  3. Видача сертифікатів про відвідання курсів.

  4. Подивитись відкритий урок мислення.

  5. Було б добре винести з семінару роздатковий матеріал, який використовувався у роботі (для кожного учасника).

  6. На столах має бути посібник.

  7. Спробувати провести семінар для батьків. Обрати будь-яку школу.

  8. Провести теоретичне заняття. Лекція про вашу методику роботи (за змістом методичного посібника).

  9. Семінари потрібні для вчителів, які ще не мають досвіду у проведенні цього уроку.

  10. Ознайомлювати вчителів з літературою.

  11. Частіше проводити практичні семінари.

  12. Бажаю подальшого успіху усім, а пані Олі – нових ідей та легкого шляху їх реалізації.

 

VI. Враження від семінару:


Просто супер! Я дуже вражена! Продуктивно, творчо, цікаво, доступно, захоплююче, пізнавально, змістовно, корисно, актуально! Вдало і чітко продумано план семінару. Надзвичайно доброзичлива атмосфера. Дякую за вашу титанічну працю. Ваші книги, ваша праця – неоціненний скарб для України, для майбутнього. Дуже цікаво, науково, розумно, корисно, багато почерпнула для роботи, дякую Вам! Багато нової цікавої інформації, ґрунтовна теоретична основа та цікаві практичні завдання. Побачила практичне проведення інтелектуального мовного тренінгу. Семінар проведений на високому рівні. Достатньо теорії і практики. Заняття були дуже цікаві, продумані. Цікава форма проведення семінару. Прекрасне відношення до вчителів, теплий прийом. Дуже цікаві завдання для дітей з логічним мисленням. Роботу на семінарі продумали та організували дуже цікаво, плідно, захоплююче. Щира подяка організаторам курсів. Враження позитивні, цікаво проведені пізнавальні ігри, тренінги. Було весело і легко розв’язувати важкі логічні задачі. Час був витрачений не намарно, попрацювали на семінарі цікаво і гарно. Цікаві творчі завдання, інтелектуальні тренінги. Побачила урок на практиці. Враження найкращі! Навчання велося цікаво, використовувались різні форми роботи. Щиро дякую за приємну розумову працю та чудове товариство! Багато позитивних емоцій. Доброзичливе ставлення ведучих. Приємно було познайомитися з автором посібника «Планета Міркувань». Добре, що можна було придбати посібники на семінарі, лише мало було посібників для вчителя з програмою та відповідями. Знайомство з новими колегами, обмін досвідом, тепла обстановка. Враження яскраві, використовувалось багато методичного матеріалу, наочності. Дякуємо за ту наснагу, яку ми отримали від спілкування з Вами.

Всі права застережено.

© "Планета Міркувань"

2002-2008.