(За посібниками Ольги Гісь «Планета Міркувань», 1-4 класи)
26 серпня 2009 року.
Взяли участь в анкетуванні: 53 учителів.
I. Серед них:
а) відвідали I та II Літні школи-семінари – 21 учитель;
б) уперше на семінарі з мислення – 32 учителів.
II. Дотичність до предмета мислення у школі:
Дотичність | Школа | Ведуть урок мислення як окремий предмет | №№1*, 30, 32, 36, 48, 53, 60, 68, 86¸ 87, 90, 95 , «Дивосвіт», «Школа св. Софії», «Первоцвіт», Миколаївська ЗОШ 1 ст. , НВК гімназія «Сихівська», «Світанок». | Регулярно використовують завдання | №№57, 72, 84
| Час від часу використовують елементи | №№1 , 17 , 20, 33, 37, 74, 77 , 91,
| Не знайомі з посібниками
| №№49, 75. | Інше: а) «знайома з посібниками»; б) «впроваджую у корекційні заняття».
| №51 (психолог) Центр технічної творчості (м. Чернівці, психолог). |
жирний шрифт – взяли участь у I та II Літніх школах-семінарах;
III. Участь у наступному семінарі з викладання предмету «мислення»:
а) хочуть відвідати наступний семінар: 40 учителів (75%);
б) не є необхідністю: 7 учителів (13%);
в) не потребують: 0 учителів (0%);
г) не визначилися: 6 учителів (12%).
IV. Які питання щодо викладання мислення учителі хотіли б обговорити? Потреба методичного посібника. Відповіді до завдань посібників. Доцільність уроків мислення у всіх загальноосвітніх школах. Олімпіадні завдання. Оцінювання учнів. Рекомендації щодо найефективніших форм роботи на уроці мислення.
V. Враження від семінару:
Дякую за підготовку цікавого семінару. Було дуже цікаво! Великий обсяг інформації на один день! Організувати Літню школу на 3 дні. Велике спасибі за чудові посібники! Дякую за корисну інформацію. Велика подяка за цікаву форму викладу. Цікаво і змістовно. Пізнавально. Пояснення доступні і зрозумілі. Все було відомо, крім паліндромів. Професійно проведено! Зичу здоров’я і творчих злетів! Обов’язково дати знати про наступні семінари! Семінар доповнений багатьма нестандартними темами на логічне мислення. Дякую за книги, ідеї, пояснення.
|