Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика. Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою, як на уроках, так і вдома.
3-01 |
|
|
У кожному ряді викресли зайву фігуру:
|
3-02 |
|
|
Яка наступна фігура? Вибери її з пронумерованих.
|
3-03 |
|
|
Із географічних назв утвори нові слова, віднявши кілька літер.
|
3-04 |
|
|
Поміркуй.
|
3-05 |
|
|
Додай до слова літеру, щоб утворилося нове слово. Запиши його. Можеш навіть придумати кілька слів.
|
3-06 |
|
|
Перейди від верхнього слова до нижнього, змінюючи на кожному кроці лише одну літеру.
|
3-07 |
|
|
У завданні вибери дві приказки, найбільш близькі за змістом. З’єднай їх стрілками.
Хто вродився вовком, тому бараном не бути. Слово не стріла, а ранить глибоко. Своя хата краща від чужих палаців. Ліпша своя солома, як чужа перина. І чорна корова біле молоко дає.
|
3-08 |
|
|
Впиши в порожні клітинки слово, яке означає те ж саме, що й подані вирази.
|
3-09 |
|
|
Ласуня Нямнямка любить цукерки. Зараз у неї є 6 цукерок. На який час вистачить цукерок Нямнямці, якщо вона їстиме по одній цукерці кожні 20 хв?
|
3-10 |
|
|
У мами-кенгуру дві доньки. Крихітці Ру сьогодні виповнилося 52 дні. А її старшій сестричці Руді виповнилось стільки ж тижнів. Скільки років Руді?
|
|