|  | Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.
 Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
 
 
		
  
 
    
      | Array: 18. | Array: 1 - 10. | Array: 1 - 10 | 11 - 18 |  
 
  
     
      
        | 2-01 |   |  |     Розглянь малюнки. Кружечки відповідних кольорів показують, до якої з двох груп належать птахи. Дай назву кожній групі. Замалюй кружечки відповідним кольором. 
 
 |    
      
        | 2-02 |   |  |   У кожному ряду викресли одну зайву фігуру.  
 
 |    
      
        | 2-03 |   |  |   Скажи, яку з пронумерованих фігур слід поставити замість знака питання. 
 
 |    
      
        | 2-05 |   |  |   Кілька слів-підказок допоможуть тобі відгадати слово, яке задумав агент Піґулка.
 Наприклад:
 Верблюди, пустелі, піраміди, материк – Африка.
 Квітка, пиріжки, зернятка, поле – мак.
 Нірка, сир, кіт, гризун – мишка.
   1) Скло, очі, оптика, зір.
 2)Вода, небо, хмари, парасоля.
 3)Річка, луска, вудочка, ікра.  
 
 |    
      
        | 2-08 |   |  |   Переклади один сірник так, щоб рівність стала правильною.  
 
 |    
      
        | 2-10 |   |  |   У першiй, другiй, третiй квартирах живуть три коти: чорний, бiлий та рудий. У  першiй та другiй квартирах живе не чорний кіт. Бiлий живе не в першiй квартирi.  Який номер квартири кожного кота? 
 
 |    
      
        | 2-12 |   |  |   Інопланетяни повідомили жителям Землі, що в їхній зоряній системі є три планети – Жовта, Біла та Синя, і вони живуть на другій планеті від зірки. Та раптом зв’язок зіпсувався, і земляни прийняли ще два повідомлення, які виявились хибними. Ось ці повідомлення:
 1) Жовта – не третя планета;
 2) Біла – друга планета від зірки.
 Як називається планета, з якої надійшло повідомлення? 
 
 |    
      
        | 2-13 |   |  |   Розглянь малюнки. Кружечки відповідних кольорів показують, до якої з двох груп належать тварини. Дай назву кожній групі. Замалюй кружечки відповідним кольором. 
 
 |    
      
        | 2-14 |   |  |   Із кольорових фігур склали малюнки. Під кожним малюнком – відповідний код, що описує цей малюнок. Постав коди під іншими малюнками. 
 
 |    
      
        | 2-15 |   |  |   Які числа треба поставити у порожніх клітинках? 
 
 |    
 
 |