|  Вступ  |  3  | 
  I.  |  СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ  |  4  | 
  II.  |  ЛОГІКА МАЛЮНКІВ  |  10  | 
     |  Узагальнення –10. Класифікація – 11. Порівняння та аналіз – 16. Що зайве? –  17. Закономірності – 20. Аналогії – 26. Схематичне мислення – 29.  |     | 
  III.  |  МОВА ТА МИСЛЕННЯ  |  37  | 
     |  Антоніми – 37. Виділення суттєвого – 37. Узагальнення – 39. Що зайве? – 42.  Класифікація – 46. Точність формулювань – 50. Аналогії – 52. Прислів’я та  приказки – 54. Чому так кажуть? – 56. Народні прикмети – 58.  |     | 
  IV.  |  ЕВРИСТИЧНЕ МИСЛЕННЯ  |  59  | 
     |  Читання шифрограм – 59. Задачі на розкодовування – 62. Інтелектуальний  тренінг – 64. Анаграми – 71. Метаграми – 75. Монограми – 76. Кросворди Планети  Міркувань – 78. Чайнворди – 82. Чим подібні сон, стіл і цукерка? – 83.  Асоціативні загадки – 84. Загадки з підказками – 85. Ребуси – 88. Буквено-  числові ребуси – 88. Буквені ребуси – 89. Ребуси в малюнках – 89. Евристичні  задачi – 92. Дивовижна арифметика – 96. В гостях у народу майя – 103.  «Сірникові» задачі – 104. Жартівливі задачі – 107.  |     | 
  V.  |  МИСЛЕННЯ В МАТЕМАТИЦІ  |  115  | 
     |  Геометричне мислення – 115. Проміжки та інтервали – 118. Метод підбору –  120. Арифметичні задачі – 122. Пропорції – 123. Числові задачі. Властивості  чисел – 123. Числові закономірності. Принцип аналогій – 127. Комбінаторика –  129. Логіка – 131. Найпростіші доведення – 140. Задачі на планування дій –  140.  |     | 
  VI.  |  ПРОСТОРОВА УЯВА  |  143  | 
  VII.  |  КОРЕКЦІЯ УВАГИ  |  155  | 
  VIII.  |  ДОДАТОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ  |  161  | 
     |  Про посібник та авторську програму навчального курсу з логіки та  нестандартного мислення – 161. Як працювати з посібником? Методичні поради –  162. Методичні вказівки до розділів, тем – 163.  |