| Вступ | 3 |
I. | СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ | 4 |
II. | ЛОГІКА МАЛЮНКІВ | 10 |
| Узагальнення –10. Класифікація – 11. Порівняння та аналіз – 16. Що зайве? – 17. Закономірності – 20. Аналогії – 26. Схематичне мислення – 29. | |
III. | МОВА ТА МИСЛЕННЯ | 37 |
| Антоніми – 37. Виділення суттєвого – 37. Узагальнення – 39. Що зайве? – 42. Класифікація – 46. Точність формулювань – 50. Аналогії – 52. Прислів’я та приказки – 54. Чому так кажуть? – 56. Народні прикмети – 58. | |
IV. | ЕВРИСТИЧНЕ МИСЛЕННЯ | 59 |
| Читання шифрограм – 59. Задачі на розкодовування – 62. Інтелектуальний тренінг – 64. Анаграми – 71. Метаграми – 75. Монограми – 76. Кросворди Планети Міркувань – 78. Чайнворди – 82. Чим подібні сон, стіл і цукерка? – 83. Асоціативні загадки – 84. Загадки з підказками – 85. Ребуси – 88. Буквено- числові ребуси – 88. Буквені ребуси – 89. Ребуси в малюнках – 89. Евристичні задачi – 92. Дивовижна арифметика – 96. В гостях у народу майя – 103. «Сірникові» задачі – 104. Жартівливі задачі – 107. | |
V. | МИСЛЕННЯ В МАТЕМАТИЦІ | 115 |
| Геометричне мислення – 115. Проміжки та інтервали – 118. Метод підбору – 120. Арифметичні задачі – 122. Пропорції – 123. Числові задачі. Властивості чисел – 123. Числові закономірності. Принцип аналогій – 127. Комбінаторика – 129. Логіка – 131. Найпростіші доведення – 140. Задачі на планування дій – 140. | |
VI. | ПРОСТОРОВА УЯВА | 143 |
VII. | КОРЕКЦІЯ УВАГИ | 155 |
VIII. | ДОДАТОК ДЛЯ ДОРОСЛИХ | 161 |
| Про посібник та авторську програму навчального курсу з логіки та нестандартного мислення – 161. Як працювати з посібником? Методичні поради – 162. Методичні вказівки до розділів, тем – 163. |