| 
                    
                    
	
		
		
			 Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.  Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.  Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.
  
		
			
	
		
	
		
		
			
	
	
		
   
  
   
  
  
     
      
        | 1-01  | 
            | 
           | 
         
            Якщо тварина живе у землі або у воді, постав поряд стрілку вниз ↓, якщо на суші – стрілку вбік → , якщо ж літає – стрілку вгору ↑. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-02  | 
            | 
           | 
         
            Якщо тварина живе лише на суші, напиши поряд літеру С, якщо лише у воді – літеру В, а якщо на суші й у воді, то напиши дві літери СВ. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-03  | 
            | 
           | 
         
            Постав знак + біля тварин, що вміють плавати. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-04  | 
            | 
           | 
         
            Проведи стрілки від тварин до їх улюбленої їжі. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-05  | 
            | 
           | 
         
            На язиці містяться органи смаку. Людина може розрізняти солодке і кисле, солоне і гірке. Якщо їжа солодка, зафарбуй кружечок біля неї червоним кольором, якщо солона – зеленим, якщо кисла – жовтим, а якщо гірка – чорним. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-06  | 
            | 
           | 
         
            Зафарбуй кружечок синім кольором, якщо малюнок співвідноситься зі словом «холод», і червоним, якщо зі словом «тепло». 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-07  | 
            | 
           | 
         
            На кожній хмаринці серед кількох предметів є один зайвий. Назви його і поясни, чим він відрізняється від інших. 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-08  | 
            | 
           | 
         
            Що спільне у фігурах, обведених червоною лінією? Що спільне у фігурах, обведених зеленою лінією? Чому три фігури опинились між обома лініями? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-09  | 
            | 
           | 
         
            Яку спільну ознаку мають тварини, обведені жовтою лінією? А червоною лінією? Як можна назвати тварин, які опинились між двома лініями? 
          
  
           | 
       
     
     
  
    
      
        | 1-10  | 
            | 
           | 
         
            Птахів якої групи називають водоплавними? (Підказка: уважно розглянь будову лапок) 
          
  
           | 
       
     
     
  
  
   
  
   
  
	 
	
	
	
		
			
	
		
                   |