Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками. Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика. Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою, як на уроках, так і вдома.
1-01 |
|
|
Якщо тварина живе у землі або у воді, постав поряд стрілку вниз ↓, якщо на суші – стрілку вбік → , якщо ж літає – стрілку вгору ↑.
|
1-02 |
|
|
Якщо тварина живе лише на суші, напиши поряд літеру С, якщо лише у воді – літеру В, а якщо на суші й у воді, то напиши дві літери СВ.
|
1-03 |
|
|
Постав знак + біля тварин, що вміють плавати.
|
1-04 |
|
|
Проведи стрілки від тварин до їх улюбленої їжі.
|
1-05 |
|
|
На язиці містяться органи смаку. Людина може розрізняти солодке і кисле, солоне і гірке. Якщо їжа солодка, зафарбуй кружечок біля неї червоним кольором, якщо солона – зеленим, якщо кисла – жовтим, а якщо гірка – чорним.
|
1-06 |
|
|
Зафарбуй кружечок синім кольором, якщо малюнок співвідноситься зі словом «холод», і червоним, якщо зі словом «тепло».
|
1-07 |
|
|
На кожній хмаринці серед кількох предметів є один зайвий. Назви його і поясни, чим він відрізняється від інших.
|
1-08 |
|
|
Що спільне у фігурах, обведених червоною лінією? Що спільне у фігурах, обведених зеленою лінією? Чому три фігури опинились між обома лініями?
|
1-09 |
|
|
Яку спільну ознаку мають тварини, обведені жовтою лінією? А червоною лінією? Як можна назвати тварин, які опинились між двома лініями?
|
1-10 |
|
|
Птахів якої групи називають водоплавними? (Підказка: уважно розглянь будову лапок)
|
|