Планета Міркувань

Цей розрізнений матеріал не може замінити систематизоване навчання за підручниками.
Задачі на сайті є подані в довільному порядку, мінімальна кількість та відсутня методика.
Цей матеріал поданий лише для орієнтації типів задач, які пропонуються у посібниках. Для досягнення дійсно ефективних результатів треба організувати роботу школярів з книжкою,  як на уроках, так і вдома.


Array: 25. Array: 1 - 10. Array: 1 - 10 | 11 - 20 | 21 - 25 

1-01 Array

Якщо тварина живе у землі або у воді, постав поряд стрілку вниз ↓, якщо на суші – стрілку вбік → , якщо ж літає – стрілку вгору ↑.



1-02 Array

Якщо тварина живе лише на суші, напиши поряд літеру С, якщо лише у воді – літеру В, а якщо на суші й у воді, то напиши дві літери СВ.



1-03 Array

Постав знак + біля тварин, що вміють плавати.



1-04 Array

Проведи стрілки від тварин до їх улюбленої їжі.



1-05 Array

На язиці містяться органи смаку. Людина може розрізняти солодке і кисле, солоне і гірке. Якщо їжа солодка, зафарбуй кружечок біля неї червоним кольором, якщо солона – зеленим, якщо кисла – жовтим, а якщо гірка – чорним.



1-06 Array

Зафарбуй кружечок синім кольором, якщо малюнок співвідноситься зі словом «холод», і червоним, якщо зі словом «тепло».



1-07 Array

На кожній хмаринці серед кількох предметів є один зайвий. Назви його і поясни, чим він відрізняється від інших.



1-08 Array

Що спільне у фігурах, обведених червоною лінією? Що спільне у фігурах, обведених зеленою лінією? Чому три фігури опинились між обома лініями?



1-09 Array

Яку спільну ознаку мають тварини, обведені жовтою лінією? А червоною лінією? Як можна назвати тварин, які опинились між двома лініями?



1-10 Array

Птахів якої групи називають водоплавними? (Підказка: уважно розглянь будову лапок)




: 25. : 1 - 10. : 1 - 10 | 11 - 20 | 21 - 25 



Всі права застережено.

© "Планета Міркувань"

2002-2008.